Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колеги да попитам и аз тук. Миналият месец ми цъфна водният радиатор , смених го и сега климата не ми духа грам топло. Фреон имам , колкото ми заредиха преди 3 месеца - 750 грама и до смяната на водният радиатор всичко бе ОК. Сега пусна ли климатроника , само почват да ми играят оборотите и в дясно откъм ремъците (гледано отпред) , в задната част към купето нещо да прещраква , сякаш нещо се опитва да тръгне , оборотите рязко падат - почти да загасне изщраква и всико се оправя ..... за 2-3 секунди и пак...
    Как се прави тази диагностика, через колата или през комп. И някой има ли на идея от къде да взема схема на климатроника на 1.7 / 8 в / 1996 г.
    Предварително благодаря!
    Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

    Comment


    • #17
      А студено духа ли,защото ако е проблема само в топлото,то имаш въздух в радиатора за парното според мен.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        А студено духа ли,защото ако е проблема само в топлото,то имаш въздух в радиатора за парното според мен.
        Проблема е със студеното ,ту го има - ту го няма , имало някакво реле , което може да прави мизерията и за това търся някаква схема да се ориентирам.

        п.п. Май всичко започна когато демонтирах стойката на акумулатора. Може нещо там да съм изключил или прекъснал. Просто не включва компресора , а има фреон... Проблема е чисто електрически...
        Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от salex75 Покажи съобщение
          Проблема е със студеното ,ту го има - ту го няма , имало някакво реле , което може да прави мизерията и за това търся някаква схема да се ориентирам.

          п.п. Май всичко започна когато демонтирах стойката на акумулатора. Може нещо там да съм изключил или прекъснал. Просто не включва компресора , а има фреон... Проблема е чисто електрически...
          1.Датчика за налягане на системата как е? Той спира компресора ако налягането стане много високо и пак го спира ако е много ниско - при много малко фреон в системата.
          2.Отделно на това, ако датчика е ок, дали нямаш запушване на системата, примерно от дехидрататора и ако вдига налягане голямо налягане да спира компресора.


          Даването на газ, води до пристрастяване!
          Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
          Volvo V50 2.0D by RuBig

          Comment


          • #20
            Колега, точно под стойката на акомулатора има един датчик, който не знам за какво служи точно, но е допълнителен освен пресостата. Провери неговият куплунг, както и този на пресостата, защото той пък е до стойката, отпред откъм радиатора, провери и него, аз залагам на хлабава връзка или олят с киселина кофти конектор.
            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

            Comment


            • #21
              ...баш тоя датчик или по скоро буксата ме е .... Сега всичко е ок , благодаря за помоща , че в тия жеги не се живее без клима.
              Свилен Александров 0890/907560. Вече без Легендата - Alfa 155 TS / 1,7 BEST of THE BEST

              Comment


              • #22
                Здравейте, колеги!

                Гледам от доста време не е писано по темата, но така и така е отворена..
                Вие къде си зареждате климатиците, правили ли сте ремонти по тях някъде(от където сте доволни), преправяли ли сте си системата за новия фреон? Гледам, че в Дунев предлагат R12, може ли да се довери човек ?
                Кой сервиз бихте препоръчали, за система, която пропуска много малко фреон и моето предположение е, че е някое уплътнение или съединение..
                166 2.4 JTD

                Comment


                • #23
                  Такова животно като R12 няма от много години. А ако някой го продава глобите са колкова солени че не си заслужава. Има вариант за ретрофит към 134.
                  Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                  Comment


                  • #24
                    Да, като прочетох отзивите ми стана ясно, че са големи измамници тези..
                    Ретрофит дали наистина се получава? Пробвал ли си го? Гледах цените са 220-330лв по спомен.. Не се плаща малко и ако си хвърля парите на вятъра няма да ми е много готино
                    Ако си минал през това или знаеш някой, който е доволен от преминаването през това главоболие, би ли препоръчал някой сервиз?
                    Има хубави отзиви за нивас 5 и един друг, за който гледах във фиат форума, но мисля че и двата не предлагат тази усуга. D&D имаха подобна, но нямам информация за тях..
                    Last edited by mirecyt; d.m.y г., 11:43.
                    166 2.4 JTD

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
                      Да, като прочетох отзивите ми стана ясно, че са големи измамници тези..
                      Ретрофит дали наистина се получава? Пробвал ли си го? Гледах цените са 220-330лв по спомен.. Не се плаща малко и ако си хвърля парите на вятъра няма да ми е много готино
                      Ако си минал през това или знаеш някой, който е доволен от преминаването през това главоболие, би ли препоръчал някой сервиз?
                      Има хубави отзиви за нивас 5 и един друг, за който гледах във фиат форума, но мисля че и двата не предлагат тази усуга. D&D имаха подобна, но нямам информация за тях..
                      На двете "пълначки" се слагат преходници и се "налива" новия фреон. Доказано е и работи безгрижно! Всичко различно от това е излишно даване на пари!
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #26
                        Сменя се и маслото в компресора.
                        Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

                        Comment


                        • #27
                          Какво пречи на старите системи да работят с новия фреон?
                          166 2.4 JTD

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от nedko87 Покажи съобщение
                            Сменя се и маслото в компресора.
                            Не изпадам в подробности, ясно е че преди да се "налее" новия фреон се промива системата!! (маслата на двата фреона са различни и са несъвместими)

                            ---------- Post added at 08:04 ---------- Previous post was at 08:04 ----------

                            Първоначално публикувано от mirecyt Покажи съобщение
                            Какво пречи на старите системи да работят с новия фреон?
                            Нищо. (промиване, смяна/промяна на пълначките и това е)
                            При мен преди години точно това е направено в Италия и е ок!
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #29
                              Значи за промиване и смяна на пълначките взимат между 220 и 340лв... Изумен съм.. В тази цена включени ли са маслото и фреона?
                              Силно се надявам за нашите алфи тази схема да е към долната граница...

                              Имате ли впечатления от тези D&D Trade или Visio Works?
                              Или просто някой сервиз, в който може да се извърши тази услуга
                              Last edited by mirecyt; d.m.y г., 10:58.
                              166 2.4 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X